skallbaraleva.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv. Jag kommer att dela med mig av mina erfarenheter ang bröstcancer och sjÀlvklart om att vara positiv i livet. Jag kommer att ge dig energi i livet.

RidĂ„n faller ner 💙

Publicerad 2018-10-20 09:14:00 i AllmÀnt,

Jag respekterar din vilja.
Jag lyssnar pÄ din önskan.
Jag följer din vilja.
 
 
I mina öron hör jag ApplÄderna har tystnat!
Tar till mig varje ord som sjungs.
Vemod.
KĂ€rlek.
Och sorg.
 
 
Att se upp till nÄgon sÄ starkt.
Att ha Àlskat dig sÄ lÀnge.
Att göra ett val.
 
Jag fortsÀtter tÀnka pÄ de ord som sades.
Din vilja.
Ett sista farvÀl.
I all enkelhet.
Följer din vilja.
 
Alltid sÄ rakryggad.
Alltid ett skatt till hands.
Alltid omtalad.
 
En ros pÄ sin plats.
StÄr jag dÀr.
Ser ridÄn falla stilla ner.
Saknad och Àlskad gÄr du vidare till andarnas land.
 
- Älska livet Lillan

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristina GyllenswÀrd Ardin " Lillan "

Jag Ă€lskar ord. Har mitt egna sĂ€tt att skriva pĂ„. Natur, fĂ„glar, musik och havet stĂ„r mig nĂ€ra. Har ett mantra, bara vara. Älskar livet och njuter. Stor erfarenhet om cancer. Gift och har en dotter, samt en liten hund.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela