skallbaraleva.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv. Jag kommer att dela med mig av mina erfarenheter ang bröstcancer och självklart om att vara positiv i livet. Jag kommer att ge dig energi i livet.

Tiden jag älskar 🙏

Publicerad 2018-05-10 08:04:32 i Allmänt,

Doften av citron gör mig glad.
Så vacker färg.
Blir varm av känslan.
 
Att sitta ner i lugnets vackra vrå och ta det som det kommer.
Är en känsla av frihet i livet.
Jag styr mina tankar.
 
Sanden under mina fötter bildar nya fotspår.
Bruset av vågor.
Allt är vackert.
 
Jag tycker om att se det jag ser.
Jag förvaltar i mitt hjärta.
Jag bär med mig.
 
Känner en förändrings tid.
Svarar inte alltid på frågan.
Det är mer jag att spara på orden.
 
Jag älskar när vi går sida vid sida.
Så nära.
Ser samma av det vackra i livet.
 
Värmen stiger och solblekt hår gör sin rätt.
Bara ben och vit klänning.
Blommor på bordet och ljuvlig rätt.
 
Jag älskar tiden.
Jag älskar stunden.
Jag älskar att gå i mina fotspår.
 
- Älska livet Lillan ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristina Gyllenswärd Ardin " Lillan "

Jag älskar ord. Har mitt egna sätt att skriva på. Natur, fåglar, musik och havet står mig nära. Har ett mantra, bara vara. Älskar livet och njuter. Stor erfarenhet om cancer. Gift och har en dotter, samt en liten hund.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela