skallbaraleva.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv. Jag kommer att dela med mig av mina erfarenheter ang bröstcancer och självklart om att vara positiv i livet. Jag kommer att ge dig energi i livet.

Det glittrar i mitt hjärta ❤️

Publicerad 2018-12-18 20:22:01 i Allmänt,

I min hand vilar ett kort.
Kortet var skrivet av dig.
Dig jag tyckte så mycket om.
 
I mina tankar finns du.
Du som gav mig hop om livet.
Livet jag älskar.
 
Älskar är ett starkt ord.
Ord vi ger till våra nära.
Nära och kära.
 
Det glittrar i mitt hjärta.
Hjärtar dig.
Dig jag saknar.
 
Saknar dig pappa.
Pappa finns bland änglarna.
Änglarna dansar bland molnen.
 
Molnen skapar ett sken.
Sken som glittrar.
Glittrar gör mitt hjärta.
 
- Älska livet Lillan ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristina Gyllenswärd Ardin " Lillan "

Jag älskar ord. Har mitt egna sätt att skriva på. Natur, fåglar, musik och havet står mig nära. Har ett mantra, bara vara. Älskar livet och njuter. Stor erfarenhet om cancer. Gift och har en dotter, samt en liten hund.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela