skallbaraleva.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv. Jag kommer att dela med mig av mina erfarenheter ang bröstcancer och sjÀlvklart om att vara positiv i livet. Jag kommer att ge dig energi i livet.

Min skatt 🙏

Publicerad 2018-04-20 21:02:00 i AllmÀnt,

PÄ gatan dÀr vi bor finns du.
I mitt bröst.
SÄngen du sjunger Àr stark.
Vilken lycka.
Rummet jag vÄrdar ömt.
 
Jag gÄr stigen fram.
Min blick mot skyn.
Stannar en stund.
Har inte brÄttom.
Älskar denna tid.
 
Den bÀsta tiden i vÄrt liv.
FÄgelsÄng och dofter.
Nu pausar jag mitt liv.
VĂ€ntar in.
Tar in det nya.
 
Älskar tiden.
Älskar ljuset.
Älskar.
 
PÄ gatan dÀr vi bor.
DĂ€r sitter du.
Din sÄng hörs över nejden.
En utvald plats pÄ nocken.
Du vackra koltrast.
 
Tack min skatt.
 
- Älska livet Lillan ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristina GyllenswÀrd Ardin " Lillan "

Jag Ă€lskar ord. Har mitt egna sĂ€tt att skriva pĂ„. Natur, fĂ„glar, musik och havet stĂ„r mig nĂ€ra. Har ett mantra, bara vara. Älskar livet och njuter. Stor erfarenhet om cancer. Gift och har en dotter, samt en liten hund.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela