skallbaraleva.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv. Jag kommer att dela med mig av mina erfarenheter ang bröstcancer och sjÀlvklart om att vara positiv i livet. Jag kommer att ge dig energi i livet.

Stilla mörker 🙏

Publicerad 2017-09-05 19:19:00 i AllmÀnt,

En ny Ärstid Àr kommen.
Vi lÀmnar ljuset för mörkret.
Dofter byts ut.
PÄ marken faller det ner Àpplen.
TĂ€nder ljus.
 
FĂ„glarna flyttar.
FĂ„ren vandrar vidare.
Maten blir mustiga grytor av gÄrdens varor.
En varm plÀd om min kropp.
Tystnad.
 
Jag vÀljer bort ljudet för en stund.
Sitter i stugan och ler.
Minns stunder.
Timme efter timme.
Har inte svÄrt att bara vara.
 
Trivs med mitt egna sÀllskap.
VÀlkomnar hösten.
Gömmer mig i mörkret.
De ljusa timmarna vandrar jag.
Havet.
 
Samlar tid och möjligheter.
LĂ€r om.
Nya ord.
Min tid.
Stilla stunder.
 
 - Älska livet Lillan 🙏

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristina GyllenswÀrd Ardin " Lillan "

Jag Ă€lskar ord. Har mitt egna sĂ€tt att skriva pĂ„. Natur, fĂ„glar, musik och havet stĂ„r mig nĂ€ra. Har ett mantra, bara vara. Älskar livet och njuter. Stor erfarenhet om cancer. Gift och har en dotter, samt en liten hund.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela