skallbaraleva.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv. Jag kommer att dela med mig av mina erfarenheter ang bröstcancer och sjÀlvklart om att vara positiv i livet. Jag kommer att ge dig energi i livet.

Ljusets kraft 🙏

Publicerad 2017-03-31 10:49:54 i AllmÀnt,

Tiden Àr nÀra.
Tiden vi Àlskar.
Tiden vi sÄr.
 
Sjalen bÀr du över dina axlar.
Sveper om dig.
Ser att du njuter.
Som solens strÄlar.
Somnar du fint.
 
Havets vÄgor slÄr mot kant.
Hav som ger kraft.
Helande.
 
Ljuset för oss samman.
Lugnet tar oss tillbaka.
Ljusets kraft bÀr oss.
 
- Älska livet Lillan 🙏
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristina GyllenswÀrd Ardin " Lillan "

Jag Ă€lskar ord. Har mitt egna sĂ€tt att skriva pĂ„. Natur, fĂ„glar, musik och havet stĂ„r mig nĂ€ra. Har ett mantra, bara vara. Älskar livet och njuter. Stor erfarenhet om cancer. Gift och har en dotter, samt en liten hund.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela