skallbaraleva.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv. Jag kommer att dela med mig av mina erfarenheter ang bröstcancer och sjÀlvklart om att vara positiv i livet. Jag kommer att ge dig energi i livet.

Stilla tid i nuet 🙏

Publicerad 2017-07-25 10:47:00 i AllmÀnt,

Nu Àr vi dÀr.
Nu ser vi.
Nu kÀnner vi tiden.
 
En vÀg att vandra nÀra.
En stilla stund.
En vacker tystnad.
 
Tiden vi vÄrdar med ömhet.
Tiden bÀr Àven en sorg.
Tiden Àr nu.
 
 
SÄ vacker Àr du.
SĂ„ liten.
SÄ fridfull Àr stunden.
 
Doft av ros.
Doft av kÀrlek.
Doft av lÀngtan.
 
Dröm med tiden.
Dröm med mig.
Dröm din dröm.
 
FjÀrils fÀrd i det vackra.
SÄ skör i dina vingars glans.
Landar pÄ knoppens spetts.
Med darriga vingar du söker nya mÄl.
Beundrar din fÀrd.
Din tid Àr nu. 
 
- Älska livet Lillan ❀
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristina GyllenswÀrd Ardin " Lillan "

Jag Ă€lskar ord. Har mitt egna sĂ€tt att skriva pĂ„. Natur, fĂ„glar, musik och havet stĂ„r mig nĂ€ra. Har ett mantra, bara vara. Älskar livet och njuter. Stor erfarenhet om cancer. Gift och har en dotter, samt en liten hund.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela