skallbaraleva.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv. Jag kommer att dela med mig av mina erfarenheter ang bröstcancer och sjÀlvklart om att vara positiv i livet. Jag kommer att ge dig energi i livet.

Himlens klara sprĂ„k 🙏

Publicerad 2016-05-29 19:24:55 i AllmÀnt,

SĂ„ magiskt vackert.
Svalor flyger i kors.
TrÀden ger skugga Ät marken.
En kÀnsla av makt.
Tiden.
 
Glassens form och fÀrg.
SmÀlter i mun.
Likt en kyss.
RĂ„kan vaktar sin unge.
Gladan seglar bredvid.
 
VĂ€rken tar mer plats nu.
SĂ„ tydligt.
Orken minskar nÄgot.
Fem skrivna sidor.
Mitt sprÄk.
 
PĂ„ kullen stod ett brudpar.
Era vÀnners skratt.
Havet i bakgrund och gröna fÀlt bredvid.
SĂ„ vackert talat.
Handens smycke.
 
Himlen skiftar fÀrg.
Ett dÄn av muller.
En kall vind i min nacke.
Saknar dig redan.
Dina ögons blick.
 
MĂ„ste vila lite.
Spara tid.
VÄgade inte ta ett uppehÄll.
Tre veckor utan medicin.
Jag fÄr stÄ ut.
 
VÄran lycka tar över det onda.
SĂ„ mycke energi vid havet.
Alla blommor och fÀlt.
Hjortar och fÄglar.
VĂ„r tid.
 
- Älska livet Lillan ❀
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristina GyllenswÀrd Ardin " Lillan "

Jag Ă€lskar ord. Har mitt egna sĂ€tt att skriva pĂ„. Natur, fĂ„glar, musik och havet stĂ„r mig nĂ€ra. Har ett mantra, bara vara. Älskar livet och njuter. Stor erfarenhet om cancer. Gift och har en dotter, samt en liten hund.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela