skallbaraleva.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv. Jag kommer att dela med mig av mina erfarenheter ang bröstcancer och sjÀlvklart om att vara positiv i livet. Jag kommer att ge dig energi i livet.

Nere vid stranden💝

Publicerad 2016-01-31 08:37:13 i AllmÀnt,

Brasan var tÀnd nÀr vi möttes.
Korgen var packad med mat.
NĂ„gon hade en gitarr.
Varma filtar och ljus.
KĂ€nslan i kroppen var varm.
 
SÄ mÄnga olika vÀnner.
Skratt och historia.
Barnen lekte och kÀnde sig Àlskade.
Ingen var utanför ringen.
 
Att mötas och vara tillsammans.
KÀnna glÀdje i varje stund.
GÀssen flög över vÄra huvuden.
En bÄt i fjÀrran.
Kanske en flaskpost.
 
Meningen med livet.
Att kÀnna frid i sjÀlen.
Liten som stor.
En vardag i livet.
SÀtter spÄr.
 
Ett hundskall.
SÄngen och gitarrspel tar över.
NĂ„gon tar fram ett munspel.
Minnen frÄn min barndom.
Mina hÀnder Àr kalla.
 
VĂ€rmer mig vid brasans kant.
HĂ€r kommer natten fram.
Vi möttes alla nere vid stranden.
Stora som smÄ.
Olika förutsÀttningar, men mÄl i sikte.
 
- Älska livet Lillan💝
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristina GyllenswÀrd Ardin " Lillan "

Jag Ă€lskar ord. Har mitt egna sĂ€tt att skriva pĂ„. Natur, fĂ„glar, musik och havet stĂ„r mig nĂ€ra. Har ett mantra, bara vara. Älskar livet och njuter. Stor erfarenhet om cancer. Gift och har en dotter, samt en liten hund.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela