skallbaraleva.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv. Jag kommer att dela med mig av mina erfarenheter ang bröstcancer och sjÀlvklart om att vara positiv i livet. Jag kommer att ge dig energi i livet.

I min takt💝

Publicerad 2015-12-31 00:00:13 i AllmÀnt,

Ett andetag i sÀnder.
Andas lugnt och stilla.
Hinner tÀnka mÄnga tankar.
Vad Àr det jag kÀnner?
Blickar tillbaks en tid.
 
Jag gör det i min takt.
Ingen stress.
Att lÀsa och ta in orden.
Ett ögonblick.
MĂ„ste vila en stund.
 
Blev det som jag hade drömt?
Mer Àn sÄ.
Fast pÄ mitt sÀtt.
VÀrken talar sitt egna sprÄk.
En sak i sÀnder.
 
Detta Är har gÄtt fort.
Varit med om en hel del saker.
Möten med nya vÀnner.
Nya platser.
Positiv energi.
 
Att livet rusar ivÀg.
Att vÄrda livet.
Att se.
 
I min takt gÄr jag pÄ stranden.
Ser det vackra runt mig.
SpÄr av lycka.
VĂ€rk jag lever med.
MĂ„ste vila lite.
 
Hör Christian Lidlunds ord.
Arbeta inte för mycket!
Leva.
Älska.
Ta till vara pÄ livet.
 
DÀr jag Àr idag.
Mitt i livet.
Nya mÄl.
VĂ„rdande.
SĂ„ rikt liv.
 
Vad hÀnder i framtiden?
Varför veta.
Ser tiden i stÀllet.
Kommer inte undan ÀndÄ.
Lever livet i min takt.
 
Har inga löften.
Endast mÄl.
Drömmar.
Tid.
Kraft.
 
- Älska livet Lillan💝💝💝
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristina GyllenswÀrd Ardin " Lillan "

Jag Ă€lskar ord. Har mitt egna sĂ€tt att skriva pĂ„. Natur, fĂ„glar, musik och havet stĂ„r mig nĂ€ra. Har ett mantra, bara vara. Älskar livet och njuter. Stor erfarenhet om cancer. Gift och har en dotter, samt en liten hund.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela